The patch is scheduled for June 19 and will be applied on the servers from 06:30 until 09:30 CEST during which the game server will be offline. Thank you for understanding. Patchnotes:
Fixed a bug that caused strange (mostly grey) geometric artifacts Fixed a bug that increased the effectiveness of "Pyromania" skill during commander retraining Waiting time while loading into battle increased from 15s to 30s; proportion of players connected necessary to start the countdown was increased. Fixed description in loading screen of "Conquest" mode. AA power of dual purpose guns of caliber > 99mm increased by 50% Increase of AA power during the Protective Barrage time decreased by 50% AA power decreased for following ships in all configuration: North Carolina: Effect of 40mm AA guns decreased by 50% to 63%, depending on configuration Iowa: Effect of 40mm AA guns decreased by 50%, effect of short range AA guns decreased by up to 50% depending on configuration. Montana: Effect of 40mm AA guns decreased by 27.5% Cleveland: Effect of 40mm AA guns reduced by 40%, duration and recharge of Protective Barrage reduced to normal rates. Taiho and Hakuryu (Tier IX and X ships) are included in the tech tree of the Japanese aircraft carriers. Air defense fire support amplification factor has been restored compared to the previous SuperTest. Effectiveness of an average air defense aura of the Montana and North Carolina battleship has been restored compared to the previous SuperTest (40mm AA-guns). Effectiveness of an air defense aura of the Iowa battleship increased a little bit compared to the previous SuperTest. Network server settings have been changed, which is supposed to reduce the number of lags and picture freezes in the client. The error leading to the ship staying active in the “In battle” mode when asking questions after the battle, and in the client localizations other than Russian and English, has been fixed. The amount of the data stored on the server when operating with the player’s property has been reduced. The "Conquest" mode is temporarily disabled. The error leading to the player sometimes not being able to press the “Join the battle” button as a part of the aircraft carrier of the battleship squad has been fixed.
Die Aktualisierung ist für den 19. Juni angesetzt und wird zwischen 06:30 Uhr und 09:30 Uhr aufgespielt. In diesem Zeitraum ist der Spiele-Server offline. Danke für euer Verständnis. Versionshinweise:
Fehler behoben, der zu seltsamen (meistens grauen) geometrischen Artefakten führte Fehler behoben, der die Effektivität der Fertigkeit „Pyromanie“ während der Umschulung des Kommandanten erhöhte Wartezeit während des Ladevorgangs einer Schlacht von 15 auf 30 Sekunden erhöht. Anzahl der verbundenen Spieler, die für den Beginn des Countdowns erforderlich sind, erhöht Beschreibung im Ladebildschirm des Modus „Eroberung“ überarbeitet Flugabwehr-Feuerkraft von Mehrzweckgeschützen mit Kaliber über 99 mm um 50 % erhöht Steigerung der Flugabwehr-Feuerkraft bei Defensivfeuer um 50 % verringert Flugabwehr-Feuerkraft bei folgenden Schiffen in allen Konfigurationen verringert: Iowa: Wirkung der 40-mm-Flaks um 40 % verringert, Wirkung der Kurzstrecken-Flaks je nach Konfiguration bis zu 18 % verringert. Cleveland: Wirkung der 40-mm-Flaks um 40 % verringert, Dauer und Nachladen bei Defensivfeuer auf normale Werte verringert. Taih? und Hakuryuu (Schiffe der Stufe IX und X) sind nun im Forschungsbaum der japanischen Flugzeugträger enthalten. Der Verstärkungsfaktor für Luftverteidigungsunterstützung wurde im Vergleich zum vorherigen SuperTest wiederhergestellt. Die Effektivität des durchschnittlichen Luftverteidigungsbereichs der Schlachtschiffe Montana und North Carolina wurde im Vergleich zum vorherigen SuperTest (40-mm-Flaks) wiederhergestellt. Die Effektivität des Luftverteidigungsbereichs des Schlachtschiffs Iowa wurde im Vergleich zum vorherigen Supertest etwas verbessert. Die Einstellungen des Netzwerkservers wurden geändert. Hierdurch soll die Anzahl von Lags und eingefrorenen Bildern im Client verringert werden. Seltener Fehler behoben, bei dem das Schiff aktiv im Modus „Im Gefecht“ blieb, nachdem das Gefecht beendet war. Die Menge gespeicherter Daten, die beim Umgang mit dem Besitz des Spielers auf dem Server gespeichert werden, wurden verringert. Der Modus „Eroberung“ wurde vorübergehend deaktiviert. Fehler behoben, bei dem der Spieler manchmal nicht in der Lage war, als Flugzeugträger in einem Schlachtschiffverband auf die Schaltfläche „Ins Gefecht!“ zu klicken. Neuer SD-Client-Prototyp zu Testzwecken hinzugefügt.